BSO KIK start op de Bron!
Goed nieuws!
Vanaf 31 augustus 2026 start de buitenschoolse opvang (BSO) in basisschool De Bron. Dit doet KIK in samenwerking met Kindwijs. Op maandag en dinsdag is de BSO na school open tot 18.30 uur. Bij voldoende aanmeldingen gaat de BSO ook op donderdag open tot 18.30 uur. Op maandag gaan we starten met voorschoolse opvang vanaf 7.00 uur. Voor de dinsdag en donderdag gaan we de VSO verder starten bij voldoende aanmeldingen.
We kijken ernaar uit om je kind(eren) ook voor en na schooltijd een leuke tijd te bieden!
Bijlage(n):
Kik_Infobrief_DeBron.docx